29‏/08‏/2008

حـُـلة جديدة

بناءاً علي طلب زوار المدونة تم تغيير قالب المدونة وجعلها في حـُـلة جديدة.
ونخص بالذكر "بيلا" و "سلوي".

شكر خاص للمدون الرائع الأستاذ "أحمد كمال" ودوره الكبير في اختيار قالب المدونة.

أرجو أن تـُعجـِبكم الحـُـلة الجديدة وتـُريح أبصاركم وأفئدتكم.

كل عام وانتم بخير.
ورمضان كريـــــــــــــــم.

10 التعليقات:

طارق

الف مبروك على التجديدات ،العمليه كده اوضح واحسن ومحاولتك علشان تعمينى كده فشلت

طارق

سلوي

انا ماصدقتش عنيا لما فتحت المدونة.

غيرت القالب ياأسامة,وكمان بالسرعة دى
كده تتحسد .

طبعاااا ألف ألف مبروك عالتجديد .

أصبت الاختيار.

كل عام وانت بخير.

تحياتى

سلوي

RASHA

اسامة مشفتش الشكل القديم انما الشكل ده جميل عموما المهم المضمون وواضح ان مدونتك مواضيعها جديرة بالاحترام تحياتى ودمت بخير

مصــــري

الأخ الأكبر

دائماً الخطوات الأولي متعثرة ياأخي.

بس الحمد لله اكتشفت ان ذوقي حلو.

بس انا مش عايز أعميك.
انت ناسي حلم السهول والجبال.
بيتهيألي محتاج عينيك صح؟

تحياتي
أسامة

مصــــري

عزيزتي سلوي

ههههههههههه
لأ صدقي والله انتي مش بتحلمي.

أنا نفسي أكون نشيط عن كده.
وأتمني ان رمضان يغير بداخلي شوية حاجات مش قليلة.

كل سنة وانتي طيبة.

تحياتي
أسامة

مصــــري

shasha

أهلا بكِ ونورتي المدونة.
وفنانة زيك تقول ان الشكل ده جميل.
يبقي أنا علي كده زوقي حلو قوي بقي.

شكرا لرأيك في مواضيع مدونتي.

دمتِ بكل ود
أسامة

Ahmed Kamal

ألف مبروك على الحلة الجديدة ، بس بصراحة جميلة :)

مصــــري

أستاذي أحمد كمال

سيادتك لك الفضل في وجود الشكل ده.
شكراً لمساعدتك دي.

وأنا سعيد أن الشكل الجديد عجب سيادتك.
وان شاء الله هيتم اضافة أشياء أخري له في القريب بإذن الله.

تحياتي لك أستاذي.
أسامة

عدنان أحمد

السلام عليكم

مبروك الشكل الجديد و النيولوك
بجد لما دخلت لأول مره بعد التجديد
حسيت إني أخطأت العنوان

عموما الشكل ده جميل فعلا
و لو إني سأفتقد الشكل السابق قليلا

أرجو أن تعذر تقصيري معك
و إن كانت هناك فرصه لملتقانا فعجّل بها

تحياتي لك

مصــــري

الشاعر"عدنـــان"

التغيير حلو برضوا.

الشكل القديم كان حلو بس مـُرهق للعين.
زي مدونتك يعني.
هههههههههه

لست مـُقصراً يا صديقي.
أنا أختلق لأصدقائي وأحبائي الأعذار حتي أراهم.
وينمحي كل عتاب يعدها.

تحياتي
أسامة

Blogger template 'WateryWall' by Ourblogtemplates.com 2008